top of page

Regulament privind serviciul de retur gratuit*

​

Returul reprezinta un serviciu gratuit* oferit clientilor FYGO SOLUTIONS SRL, societate comerciala cu raspundere limitata, organizata potrivit legii romane, cu sediul in Strada Primăverii, Nr. 69F, Ap. Camera 1, Rediu, Județ Iași, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J22/1573/2023, numar de inregistrare fiscala 48168182.

​

Prin acest serviciu, clientii FYGO pot returna gratuit* in termen de 14 zile calendaristice produsele cumparate de pe www.fygo.ro , conform Termenelor si Conditiilor de retur prevazute in prezentul Regulament.

​

Acest serviciu gratuit* nu limitează dreptul de retragere prevăzut de legea O.U.G. 34/2014 pentru clienÈ›ii care încheie contracte cu profesioniÈ™tii, inclusiv pentru contractele la distanță sau cele încheiate în afara spaÈ›iilor comerciale ale FYGO.

​

In cazul in care clientii doresc sa returneze un produs achizitionat, acestia trebuie sa accepte si sa respecte regulamentul de returnare prezentat in detaliu. 

 

Serviciul gratuit* de returnare este valabil exclusiv pentru clientii care au achizitionat produse de pe site-ul www.fygo.ro, acestia fiind beneficiarii directi ai acestui serviciu.

​

Această prevedere se aplică atât persoanelor fizice, cât È™i juridice care au achiziÈ›ionat produse de la FYGO, online de pe site-ul www.fygo.ro È™i sunt deÈ›inătorii facturii sau bonului fiscal (în cazul persoanelor fizice), sau reprezentanÈ›ii persoanei juridice care deÈ›ine factura fiscală FYGO.

​

În cazul contractelor de prestare a serviciilor încheiate cu FYGO SOLUTIONS SRL/Fygo.ro, după ce serviciul a fost integral prestat (de exemplu, produsul a fost instalat, dezinstalat, curățat etc), contractul de prestare a serviciilor se consideră a fi complet executat, iar consumatorul nu mai poate solicita restituirea plății efectuate. Orice alt serviciu solicitat separat/suplimentar (de exemplu, dezinstalare, instalarea unui nou produs etc) este considerat un serviciu separat È™i va fi efectuat la solicitarea expresă a clientului, contra-cost. În cazul în care serviciul a fost achiziÈ›ionat online de pe www.fygo.ro, consumatorul îÈ™i pierde dreptul de retragere prevăzut de legislaÈ›ia în vigoare după ce serviciul comandat a fost prestat.

​

* Serviciul de retur este oferit gratuit exclusiv în cazul constatării unei defecÈ›iuni la produsul comandat sau în situaÈ›ia în care s-a primit un produs greÈ™it. În absenÈ›a acestor circumstanÈ›e, toate costurile asociate returului vor fi suportate de către client.

​

Cum puteti returna produsele achizitionate de la FYGO?

​

Produsele cumparate de pe www.fygo.ro pot fi returnate  in termen de 14 zile calendaristice prin completarea Formularului de Retur https://fygo.ro/retur

​

Termenul de 14 zile calendaristice se calculeaza:

​

Produsele achiziÈ›ionate de pe www.fygo.ro pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării. În cazul în care comanda conÈ›ine mai multe produse, termenul de 14 zile se calculează de la data livrării ultimului produs din comandă.

 

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare fără a fi nevoit să justifice decizia È™i fără a suporta alte costuri. Cu toate acestea, clientul trebuie să verifice produsul cu grijă, la fel ca È™i cum ar face-o într-un magazin fizic, È™i îÈ™i asumă responsabilitatea pentru orice deteriorare cauzată de manipulare necorespunzătoare.

​

Conditiile referitoare la produsul returnat:

​

Este necesar ca produsul returnat sa fie în aceeaÈ™i stare în care a fost cumpărat sau livrat, È™i anume:

​

1. Să conțină toate componentele și accesoriile, inclusiv manualul de utilizare și certificatele de garanție;


2. Produsul trebuie returnat în condiÈ›ii de siguranță, în ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia în timpul manipulării È™i/sau transportului. Unele produse pot fi marcate cu un sigiliu aplicat de producător pe ambalaj, dar acesta nu este obligatoriu È™i nu afectează dreptul de a renunÈ›a la contract. Deteriorarea sigiliului nu va limita în niciun fel dreptul de a renunÈ›a la contract.

​

Produse care nu sunt acceptate la retur
 

  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au  fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: rezerve de periute dinti, casti in ear, cosmetice);

  • Servicii care au fost comandate de client si au fost executate cu acordul acestuia;

  • Inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

  • Produse de ingrijire personala care au fost desigilate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre);

  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

  • Software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, etc.), jocuri desigilate;

  • Cartuse desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur;

  • Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate;

  • Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;

  • Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere;

  • Folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook readere, laptop etc.) care au fost deja utilizate;

  • Produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;

  • Acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);

  • In cazul pachetelor ce contin console cu jocuri, se va accepta returul pachetului doar in situatia in care jocurile sunt sigilate sau codul aferent jocului nu a fost activat. In cazul in care s-au desigilat jocurile sau codul activat, din valoarea pachetului se va scadea valoarea acestora;

  • Daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;

  • In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.

  • Suplimente Alimentare: Produsele din această categorie, cum ar fi vitaminele, mineralele sau alte suplimente alimentare, nu pot fi returnate din motive de igienă È™i siguranță alimentară. ÎnÈ›elegem că nevoile individuale pot varia, dar, din motive de precauÈ›ie, aceste produse nu pot fi restituite.

  • Produse de Consum: Aceasta categorie cuprinde produsele de unică folosință sau cele care au o durată de viață limitată È™i care, odată utilizate, nu pot fi returnate. Exemple pot include produse cosmetice desigilate, produse igienice, sau alte articole care au fost deja deschise È™i utilizate.

  • Produse Cosmetice: Din motive de igienă È™i siguranță, produsele cosmetice deschise È™i utilizate nu pot fi returnate. Aceasta include machiaj, produse de îngrijire a pielii È™i alte articole cosmetice care au fost deja desfăcute È™i folosite.

  • Lenjerie Intimă: Din considerente de igienă personală, lenjeria intimă deschisă È™i probată nu poate fi returnată. Pentru a proteja sănătatea È™i confortul clienÈ›ilor noÈ™tri, aceste articole nu pot fi acceptate la retur.
     

Produse care sunt acceptate la retur in anumite conditii:
 

  • Produsele din categoria Comunicatii – IT (telefoane, tablete, laptopuri) vor fi acceptate numai dacă acestea nu sunt protejate prin parole, coduri de acces sau alte mijloace biometrice de autentificare (de ex. scanare de amprente sau iris). În plus, aceste produse nu trebuie să aibă conturi active sau setări personalizate È™i să nu conÈ›ină date cu caracter personal. Clientul trebuie să garanteze că dispozitivul mobil a fost returnat către reprezentanÈ›ii FYGO fără a conÈ›ine informaÈ›ii personale sau date cu caracter personal. FYGO nu este responsabil pentru datele cu caracter personal stocate pe dispozitivul mobil returnat, iar cumpărătorul este responsabil de È™tergerea tuturor datelor cu caracter personal înainte de a returna produsul.

 

  • Se pot returna È™i electrocasnice mici (de ex. aspiratoare, roboÈ›i de bucătărie, mixere, maÈ™ini de tocat carne, aparate de gătit, blendere, storcătoare de fructe, fiare de călcat È™i staÈ›ii de călcat, aparate de cafea) care au fost utilizate È™i aduse curățate pentru retur.

 

  • De asemenea, se pot returna È™i electrocasnicele mari (de ex. aparate frigorifice, aparate de gătit, maÈ™ini de spălat, uscătoare de rufe, hote) care au fost utilizate È™i aduse curățate pentru retur.
     

Exercitarea dreptului de retragere

​

Pentru a se exercită dreptul de retragere din contract, consumatorul poate informează FYGO despre decizia să prin completarea formularului de retur disponibil pe site-ul companiei.

​

​

După ce clientul completează Formularul de Retur de pe site, Fygo va trimite un e-mail de confirmare È™i informaÈ›ii detaliate privind cererea de retur, în maxim 45 minute de la transmiterea notificării. Orice comunicare ulterioară cu clientul se va face prin e-mail la adresa folosită iniÈ›ial pentru comandă.

​

În cazul în care clientul a plătit prin ordin de plata, prin card bancar, sau în numerar, suma aferentă returului va fi returnată prin transfer bancar.

​

Care este termenul de restituire a sumei aferente returului?

​

Pentru restituirile prin virament bancar, suma va fi rambursată în cel mult 10 zile de la dată la care Fygo primeÈ™te produsul returnat, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la notificarea consumatorului cu privire la decizia de retragere din contract.


În cazul returului efectuat online, Fygo va restitui suma în cel mult 10 zile de la dată la care primeÈ™te produsul returnat, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la notificarea consumatorului cu privire la decizia de retragere din contract. Este important de reÈ›inut că ziua în care consumatorul îÈ™i exercită dreptul de retragere nu se ia în considerare la calcularea termenului, iar dacă ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, Fygo va prelungi termenul corespunzător.
 

În ce condiÈ›ii suportă clientul costurile de retur ale transportului?
 

1. Atunci când clientul a comandat un produs greÈ™it.

2. În situaÈ›ia în care motivul pentru returnare nu este legat de produsul comandat, ci de "motive personale sau alte motive".

​

Procesarea datelor cu caracter personal în vederea efectuării returului

​

În cazul în care produsele nu prezintă neconformități È™i îndeplinesc toate condiÈ›iile de retur menÈ›ionate anterior, angajaÈ›ii Fygo vor întocmi documentele financiar-contabile necesare, conform prevederilor legale în vigoare (factura de retur/avans, dispoziÈ›ie de compensare, dispoziÈ›ie de plată, chitanță). Pentru a întocmi aceste documente, vom utiliza datele cu caracter personal cum ar fi: nume, prenume, domiciliu, seria È™i numărul CI, cont bancar, după caz. Scopul utilizării datelor cu caracter personal este strict legat de întocmirea documentelor financiar-contabile, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. În cazul în care nu sunteÈ›i de acord cu furnizarea acestor date, returnarea produselor nu va fi posibilă, chiar dacă îndeplinesc condiÈ›iile de retur menÈ›ionate mai sus, deoarece nu vom putea respecta legislaÈ›ia fiscală în vigoare.

Costurile și taxele speciale pentru renunțarea la cumpărare: Toate costurile sunt suportate de către Fygo.

​

CompensaÈ›ie: 

​

În cazul în care decideÈ›i să renunÈ›aÈ›i la opÈ›iunea de retur, vă oferim posibilitatea unei compensaÈ›iei în schimb. Această compensaÈ›ie va anula dreptul dvs. de a returna produsul.

 

Valoarea compensaÈ›iei va fi determinată în funcÈ›ie de impactul asupra produsului È™i va fi convenită în prealabil între Fygo È™i client. Este important de menÈ›ionat că valoarea compensaÈ›iei nu va depăși 50% din preÈ›ul produsului, excluzând costurile de transport.

​

Datele comunicate pentru retur: 

 

Clientul/cumpărătorul este responsabil de corectitudinea și integritatea datelor furnizate pentru finalizarea procesului de retur, inclusiv informațiile bancare precum IBAN-ul, numele titularului de cont, etc.

​

Fygo poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunÈ›a la cumpărare. Înainte de a impune restricÈ›ii privind vânzarea de produse sau servicii, aceÈ™tia vor fi notificaÈ›i.

​

Fygo®©

bottom of page