top of page

Garantia produselor

​

Toate produsele noastre beneficiază de o garanție de 24 luni pentru persoane fizice și de 12 luni pentru persoane juridice, conform legislației .

​

Termenul de garantie:  Este din momentul livrarii produselor.

​

Conditiile de garantie: Sunt in conformitate cu OUG 140/2021 cu modificarile ulterioare. Clientul are la dispoziție 48 de ore pentru a informa echipa Fygo despre posibilele incidente.

​

Ce trebuie să faceți la primirea unui colet?

​

Toate articolele noastre ies din depozit în perfectă stare.

 

Primul lucru pe care trebuie să-l faceÈ›i este să verificaÈ›i dacă numărul de colete primite coincide cu numărul celor expediate. Al doilea lucru, să verificaÈ›i exteriorul fiecărui colet cu multă atenÈ›ie cu scopul de a găsi indicii că a fost lovit sau manipulat, cum ar fi lovituri, zgârieturi, găuri, cutii în stare proastă, sigilii ale firmelor de curierat sau orice alt semn care să vă facă să bănuiÈ›i că marfa ar putea fi deteriorată. Este obligatoriu să semnaÈ›i în ordinul de livrare al È™oferului sau curierului, pe hârtie sau digital (PDA) „COLET VIZIBIL DETERIORAT” dacă aceste semne sunt prezente. Dacă nu bifaÈ›i un colet ca VIZIBIL DETERIORAT È™i ulterior prezentaÈ›i imagini care demonstrează că existau deteriorări vizibile în acesta incidentul va fi refuzat automat.

​

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

​

Situațiile de mai jos vor duce la pierderea (anularea) garanției:

​

  • defectiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea si utilizarea echipamentelor in conditii necorespunzatoare;

  • deteriorarile termice, mecanice, plastice ale produselor, datorate incendiilor, accidentelor sau neglijentei in utilizare, prezenta urmelor de contact cu lichid sau alte substante, urme de oxidare datorate folosirii in locuri cu abur sau umiditate excesiva, praf in exces, urme de arsuri, crapaturi, sparturi; componente calculator/server si orice alt tip de produs care au in componentea piese electronice indoite, deteriorate, rupte sau cu trasee electronice intrerupte; pini placa de baza, procesor, unitati de stocare, mufe de date/audio/video indoiti, rupti, arsi;

  • interventii asupra produselor executate de catre persoane neautorizate de vanzator, furnizor, importator sau producator;

  • lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau inscrisurilor producatorului sau vanzatorului de pe produse; lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricatie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate de vanzator, furnizor, importator sau producator; pierderea certificatului de garantie sau a actului de achizitie;

  • produsul nu a fost folosit in conformitate cu instructiunile descrise in manualul de utilizare sau pentru scopul pentru care a fost creat; produsul nu a fost folosit cu accesorii sau consumabile originale;

  • modificarea sau completarea datelor din certificatul de garantie; orice modificare facuta trebuie insotita de catre semnatura si stampila.

  • Produsul returnat nu este in conformitate cu politica noastra de retur.
     

In cazul in care produsul/produsele trimis/trimise in garantie este unul functional si solicitarea nu este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.

​

Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenele si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service.

​

Vă rugăm să reÈ›ineÈ›i că pentru a putea beneficia de garanÈ›ie sau retur, este important să ne trimiteÈ›i produsele deblocate. În cazul în care produsul dvs are un cod de deblocare ecran sau este asociat cu un cont Google sau iCloud, vă rugăm să îl resetati È™i să eliminaÈ›i toate datele personale înainte de a ne trimite produsul. AÈ™teptăm cu nerăbdare să vă putem ajuta!
 


Fygo®©

​

bottom of page